Wednesday, March 18, 2009

luahan perasaan tinggi

Ada sesetengah benda, kalau aku tak suka, memang aku sangat tak suka.

Lebih-lebih lagi kalau aku beri amaran dan minta kau hentikan apa yang kau buat.

Malangnya, aku susah nak meletup dan ini membuatkan banyak pihak merasakan aku tidak serius bila aku cakap aku tak suka.

Maaf kerana berasa geram. Maaf sebab buat muka. Tapi aku pun penat juga bagi amaran.

(Dan luahan perasaan tinggi ini diakhiri dengan pengakuan Si-Terlebih-Sensitif-Cik-Norazizi kepada pihak berkenaan. Sebab pihak berkenaan tersebut, Si-Terlebih-Sensitif-Cik-Norazizi tak reti nak marah lama-lama. Sekian, terima kasih.)

2 comments:

dr1/6 said...

OMG zipau...i experienced the same thing last night! again!

i know i'm being oversensitive, but i can't maafkan this time. because i'm always the one saying sorry for getting upset over someone pissing ME off.

oh pau~

neneknora said...

honestly.. this kinda stuff always confuse me in the sense of whose guilty whose not...

I told another one off because of this... aih... but it's not like I didn't warn them. And it sorta left me with relief~ Fuhh~

but of course

Bismillah So, it has been done. A visit to the mental health practitioner. Starting therapy and new medications. Perhaps a flaw in the pl...